utorak, 14. siječnja 2014.

Rad u pozivnom centru

Jedan od najčešćih poslova koji se studentima nudi na stranicama Student servisa je rad u pozivnom centru. Nastavite čitati dalje, jer vam donosimo iskustva jedne studentice!

Katarina Novosel studentica je informacijsko-komunikacijskih znanosti na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Prije nešto više od godinu dana poslala je životopis jednoj telekomunikacijskoj tvrtci koja je tražila studente za rad u korisničkoj podršci. ''Prijavila sam se kako bih zaradila svoj džeparac, ali i da korisnije potrošim vrijeme kada nisam na fakultetu'', objasnila nam je Katarina.

Zadovoljna je svojim poslom jer nema fiksno radno vrijeme, već si sama bira kada će i koliko raditi. No, ukoliko dođe do neočekivane situacije, poput nadoknade otkazanog predavanja, njeni nadređeni joj uvijek izađu u susret. ''Zadovoljna sam satnicom, plaća je redovita, a i društvo je super'', nadodala je Katarina.
Katarina svaki dan radi šest sati. Njezin se posao sastoji od odgovaranja na razne upite korisnika, te prodaje telekomunikacijskih usluga. ''Ponekad zna biti stresno'', kazala nam je Katarina, ''najčešće zbog korisnika koji znaju biti jako neugodni''. Srećom, takvi su korisnici rijetki. Prodajom telekomunikacijskih usluga povisuje si satnicu, no loša prodaja može dovesti i do smanjenja satnice.

Iako zna biti stresno i naporno, Katarina ne razmišlja o promjeni posla. Rad u raznim aplikacijama i programima, komunikacijske i prodajne vještine, znanja su koja je stekla radeći ovaj posao, a za koja je uvjerena da će joj biti korisna i u budućem profesionalnom radu.  


Studentica Marija na svom radnom mjestu, također u pozivnom centru.









Nema komentara:

Objavi komentar